תמונה להבלוג

מיתוג מעסיק: עושים ומספרים בזמן קורונה

משבר הקורונה עצר את העולם במובנים רבים, אך באחרים הוא הביא לתאוצה של תהליכים שהינה בגדר זינוק בזמן. היום לאף אחד אין ספק שעבודה כבר לא תהיה משהו שכולם עושים מהמשרד.

תהליך נוסף שמואץ הוא הצורך של ארגונים לספר על עצמם ברשתות חברתיות ובכך להגיע לעובדים, בני משפחותיהם, חברים, והעולם. חברות רבות יוזמות ופעולות על מנת לחבר ולהתחבר למצב הרוח במעגלי החיים של כל אחד: הגלובלי, לאומי, קהילתי, משפחתי, ארגוני. 

משבר הוא הזדמנות לארגונים שרוצים לקחת חלק בשיח, להוביל ולשתף איך ומה הם עושים, בייחוד שכולם עכשיו ברשתות, בזומים ובדיגיטל מרבית היום. אספתי לכם דוגמאות מהלכים, פרסומים ושיתופים שמצאתי ברשת. 
*מתאים למובייל, מומלץ בדסקטופ

שידור חי ובלעדי לעובדי החברה

רשף לוי בלייב בבניין SAP - לעובדי SAP ישראל

חוברת צביעה לכל המשפחה

אלו שבנו שרירים ליצירת והפצת תוכן למיתוג מעסיק באופן ממומן אבל בעיקר אורגני (המבוסס על שגרירים ובאזרים) מצליחים להגיע רחוק יותר. אחרים עושים צעדים ראשונים ומנסים להשמיע קול תוך בניית אסטרטגיה על הדרך.

סרטוני ״עובדים מהבית״

עובדי Trax מסביב לעולם

סדנת מיתוג מעסיק ״עשה זאת בעצמך״

חטיפי תוכן של עבודה מהבית

אורבוטק

רקעים ממותגים ZOOM

השמונאיסטים

אין זמן, אין תקציב, אין סטודיו והעברת המסר אצלך בידיים

על העובדים

מדבקות שהכינו לעובדים חיוניים ב-SolarEdge

חיבור לחברה ולקהילה

SalesForce ישראל תורמת למד״א

עוזרים למלא את הלוז

בתקופות משבר טוב גם לתקשר ולהזכיר לעובדים את הדברים שלא משתנים. שזה מי שאתם ועל מה הסיפור שלכם כמקום לעבוד בו. אם אתם לא יודעים להגדיר את זה, תדעו שזה לא מסובך. בניתי סדנה שאני מעביר באופן אישי ב- ZOOM ובה אני מלמד   זיהוי ובניית הצעת ערך – EVP.  וזה לינק לכל מי שרוצה לקבל לפרטים נוספים.

מי שרוצה ללמוד איך לעצב מסרים שיווקיים בקלות, אז פתחנו מחזור נוסף לסדנת קנבה למשאבי אנוש. לינק לפרטים נוספים. 

נהנת מהמאמר? אשמח אם תשתפ/י אותו עם החברים :)

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp

רוצה שאעדכן אותך בפוסט הבא?

בניוזלטר אשלח לך עדכונים מקצועיים, מאמרים ופעילויות חדשות שלנו

סגירת תפריט

טיפים, עדכונים, תכנים והאירועים שיקחו את מיתוג המעסיק שלך צעד אחד קדימה

ישירות למייל שלך!

אני אשתמש בכתובת שלך רק בשביל תכנים רלוונטים, ותמיד תוכל/י להסיר את עצמך מהרשימה שלי