fbpx

קורס דיגיטלי

מיתוג מעסיק
להוביל בעצמך

לגבש אסטרטגיית פעולה, לבנות תוכנית עבודה, לקבל כלים לניהול

קורס דיגיטלי VOD עם רז מצנע,
למי שרוצה לקחת את מיתוג המעסיק קדימה

raz main header 2

מיתוג מעסיק זו לא תיאוריה. זו גישה לניהול המוניטין שלכם כמקום עבודה.
יש מתודולוגיה. שיטה. דרך.

רוצים לקפוץ למים ולא יודעים איך להתחיל?  התחלתם אבל לא בטוחים שאתם בכיוון?
הקורס מחובר לעשייה בשטח ומתאים במיוחד למנהלות משאבי אנוש, גיוס, תקשורת פנים, שיווק
וכל מי שמוביל/ה מאמצי מיתוג מעסיק בסטרטאפים וחברות

מה בקורס?
5 שלבים לניהול מותג מעסיק

כניסה למיתוג מעסיק

איך מתניעים, מיקוד בקהלי יעד, מטרות, מציאת שותפים ובעלי עניין, מחקר מתחרים ושוק

אבחון וגיבוש הצעת ערך לעובד

איך מנהלים אבחון, את מי ומה שואלים, כיצד מארגנים את המידע לאישור הנהלה

עיצוב זהות מותגית עם רעיון גדול

מה זה רעיון גדול, איך מותגים עובדים עם זה בכלל ובפרט במיתוג מעסיק, כתיבת בריף שיווקי

בניית תכנית עבודה ותקציב

תיעדוף פרויקטים אפשריים, בניית תשתיות, עלויות, ניהול תקציב ותוכנית עבודה

ניהול מותג מעסיק

מי אחראי על מותג המעסיק כיצד לעבוד עם מש״א ושיווק, אתגרים בניהול מותג

מה עוד מקבלים?

השאלות לאבחון הצעת הערך לעובד

עזרים לבניית
תוכנית עבודה ותקציב

התפריט המלא למהלכי מיתוג מעסיק

על המנחה

קוראים לי רז מצנע ואני עוזר לארגונים לשווק את עצמכם כמקום שטוב לעבוד בו. גיליתי שלהרבה חברות יש מה להציע אבל הן פשוט לא יודעות איך לספר את זה.  ב-6 השנים האחרונות, בעזרת צוות של מומחים, אני עוזר לחברות לבנות את מיתוג המעסיק שלהן. בעברי הייתי סמנכ"ל שיווק, ויש לי תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני (MSc) מאוניברסיטת ת"א.

אולי זה נשמע קצת נאיבי, או מתלהב, אבל אני באמת אוהב את מה שאני עושה. יש לי תשוקה אמיתית לתהליך של מיתוג מעסיק ולאופן שבו ארגונים ואנשים יכולים לייצר חוויות חיוביות במסגרת העבודה.

 בשנים האחרונות ליוויתי עשרות חברות בתהליך מיתוג מעסיק, ביניהן – מיקרוסופט, אינטל, סיילספורס, 888, סודה סטרים, אלביט, איקאה, ביטוח ישיר, סטארטאפים ועוד.
אשמח לעזור גם לך לעשות את הקפיצה קדימה. 

משתתפים בהכשרות מספרים:

מבין החברות שהשתתפו בהכשרות של רז מצנע:

איך וכמה?

  • מבנה הקורס: קורס דיגיטלי VOD בהנחיית רז מצנע בליווי מצגות וחומרי עזר לשימושכם בקורס ולאחריו
  • מתי: מתי שנוח לך. ניתן לצרוך את הקורס למשך 90 יום מהרכישה
  • איפה: במחשב שלך
  • עלות : 1,700 ש"ח + מע"מ
  • למי: למנהלות ומנהלי משאבי אנוש, גיוס ושיווק. ולמי שרוצה
  • למה: כי זה הקורס הכי טוב למיתוג מעסיק 🙂
סגירת תפריט

לאחר שליחת הפרטים אנו ניצור איתך קשר להשלמת התשלום

טיפים, עדכונים, תכנים והאירועים שיקחו את מיתוג המעסיק שלך צעד אחד קדימה

ישירות למייל שלך!

אני אשתמש בכתובת שלך רק בשביל תכנים רלוונטים, ותמיד תוכל/י להסיר את עצמך מהרשימה שלי